РЕСУРСНА КІМНАТА
В процесі роботи з учнями раннього шкільного віку, які можуть бути особливими, освітні потреби, в першу чергу в начальному комфорті є створення простору для соціалізації і адаптації до начального процесу. Виходячи з зони комфорту, яку діти мають в рідних стінах домівок, і потрапляючи в нову психотравмувальну ситуацію, в оточенні людей, вони отримують психотравму, пов'язану зі звільненням нових просторів і нових рамок. Для обліку психоемоційного навантаження та швидкого звикання потрібні комфортні умови для переходу від ігрового процесу до природного. Одним з найефективніших методів соціалізації є створення ресурсних кімнат.
Ресурсна кімната – це окрема, спеціально облаштована кімната для дітей за участю освітніх користувачів, де відбувається навчання індивідуально побудоване для розвитку у супроводі корекційного педагога та психолога та фізична адаптація дітей з інвалідністю.
В 2019 году число в закладке в кабинете полезного психолога обладнонаноресурсной кимнату, отчисления с посещениями освітними потребівами под надзором педагогов или с последней допомогою набувають навичок самообговування, які допомогуть їм адаптися в социуме.
Основнафунція ресурсної кімнати
Основною функцією ресурсної кімнати є сбереження психоэмоционального стана учнів с різними нозологіями и школами без особливих освітніх потребів и створення у такой групі позитивного микроклімату.
Зонування ресурсной кімнати
Умовнону ресурсную группу можно разделить на зоны: навчальную, игровую или зонную відпочинку, куток сенсорной розрядки.
Навчальная зона
Вона робоче місце вчя та индивидуальне місце учня. Виристання профессионального обладнання и відповідних меблів сберегают простуду и защищают свою эргономику, використовувані инструменты и засобіи багатофункціональні и экологичны
В часах стали высокоразвитые компьютерные технологии, различные гаджеты, неразрывно связанные со складовым запасом, поэтому на основе применения мультимедицинского и взаимодействующего обладнання .
Ігрова зона
поделена на декілька центрів діяльности:
- пізнавальний. Для увеличения объема викторианской стелажи с цикловой литературой, настольными играми, пазлами, играми на логику и розвиток мислення тощо.
- художньо-творчий. Наборы наборов для творчості, розмаловки, наборы для моделювання. Усі ці засоби знімають психоэмоційне навантаження після навчального процесса и мъют арт-терапевтический эффект.
- игровые - важные поверхностные ресурсные композиции, которые передавались умы для интенсивной терапии, пуфи различных форм и цветов, килимок с тематическим малюнком.
Для розширення можливостей екологічних, багатофункциональных, безпечных инструментов и вспомогательных средств.
В проектах куток сенсорної розрядки , которые будут облаштованы в ограниченном круге или ж Ця територія буде використовуватись двояко: для стабілізації психологического стану учнів и для консультаційної и корекційної роботи психолога.
Освітлення теж відіграє НЕ останню роль у сприйнятті навчальный матеріалу і впливає на психоемоційнем стане учня, тому в 2019 році проведено ремонт освітлювальних приладах того встановлена додаткові розетки , щоб освітлювальнего інструментарого був безпечним для учнов того зберігава зорові аналізатори , особливо в молодше шкільном віці, в періоде подвыщено чуттєвости до зовнишних подразников.
Кемнату обеспеченно сумеями: офисный рентгеновский диван, мягкий стиль, письменный стиль, також оригінальный стиль для лечения и стелаж для книг и грашок, подготовленный в одномласноручниче с батьківном Туртею
Організація простору ресурсної кімнати і її комплектація якісним обладнанням сприяє ефективним заняттям і забезпечує психологічну продуктивність для дітей і педагогічного колективу.
Панічна атака (ПА) – це гостра реакція організму на емоцію страху.
Через прогрес страх як механізм самозахисту видозмінився та набув форм відомих нам як ПА. Звісно, ці стани зовсім не допомагають, а, навпаки, заважають нам функціонувати у світі.
Страхи в кожного з нас різні, симптоми ПА дуже схожі:
- пришвидшення серцебиття
- відчуття нестачі повітря
- тремор
- негативні думки, зокрема передчуття смерті
- нудота, біль у грудній клітці, втрата свідомості
Цю вкрай неприємну симптоматику можна приборкати завдяки технікам першої психологічної самодопомоги. Використовуйте всі техніки одразу або поодинці. Добре поєднувати дихання з техніками на заземлення.
Дихання по квадрату: 4 секунди видихай, 4 секунди пауза, 4 секунди вдих, 4 секунди пауза. Обов'язково починай із видиху!
Правило 5: Назви 5 предметів, які бачиш довкола себе. Назви, якими є будь-які 4 предмети на дотик (відчуй та перелічи їхні характеристики). Назви 3 речі, які ти зараз чуєш. Назви, яким є запах будь-яких 2 предметів. Назви, яким є смак 1 предмету.
Коли немає світла (альтернатива): Обери 5 категорій предметів (до прикладу: музика, кіно, тварини, риби, їжа) і до цих категорій підбери 5 належних предметів чи істот (тварини: кенгуру, собака, кінь, лев, зебра).
Рахування в голові: 2+5=7; 7-3=4; 4×4=16; 16/2=8 і т. д.
Метелик: постав праву руку на ліву сторону грудної клітки, а ліву на праву (таким способом утворюючи з рук щось на зразок метелика). Легенько постукуй – почергово правою, потім лівою (або навпаки). Так 120 разів по 3 підходи. Також можна обійняти себе за плечі та погладжувати руки зверху донизу.
Сканування тіла: Починаємо з ніг. Відчуй пальці на ногах (затиснути та розтиснути їх), потім стопу і п'яту (перекачуйся з п'яти на стопу), гомілку, коліна, стегна, сідниці, таз, поперек, спину, пальці на руках, кисті, руку, плечі, шию, підборіддя, щелепу (тут обачно, зверни увагу на неї, якщо вона затиснена, то потрібно легенько зажати сильніше і тоді розслабити), язик, губи, все лице.
‼️ Важливо зрозуміти, що від панічної атаки ще ніхто не помер (всупереч передчуттю, яке зазвичай виникає під час ПА). ПА ніколи не викликає раптову смерть)
Корисні матеріали
Темперамент і професійна діяльність
Учительські обіцянки сами собі
Як батькам спланувати безпеку зі своєю дитиною та захистити її у кризовій ситуації
Чому в дитинстві так важливо слухати казки?
Цікаві дидактичні ігри на розвиток мовлення та мислення для дошкільнят.