Відсутність дитини в школі
 Відсутність без поважних причин вважається прогулом. Відсутність через поважні причини має бути підтверджена письмово (батьки мають подати заяву не пізніше початку 1-го уроку) У випадку запланованої тривалої відсутності (більше 2-х днів) батьки учня мають заздалегідь надати адміністрації заяву з визначенням терміну та причини відсутності, до якої додаються копії документів. У випадку пропуску занять через хворобу учень допускається до занять лише за наявності медичної довідки, що посвідчує стан здоров’я учня
Відсутність без поважних причин вважається прогулом. Відсутність через поважні причини має бути підтверджена письмово (батьки мають подати заяву не пізніше початку 1-го уроку) У випадку запланованої тривалої відсутності (більше 2-х днів) батьки учня мають заздалегідь надати адміністрації заяву з визначенням терміну та причини відсутності, до якої додаються копії документів. У випадку пропуску занять через хворобу учень допускається до занять лише за наявності медичної довідки, що посвідчує стан здоров’я учня
Поважними причинами відсутності учня в школі вважаються:
1. Персональна хвороба
2. Призначений візит до лікаря
3. Смерть близьких родичів
4. Участь в організованих школою заходах впродовж навчального часу
5. Непередбачена ситуація, що виходить за межі учнівського та батьківського контролю, яка створює перешкоди для прибуття і занять у школі
6. Сімейна подорож, якщо батьки заздалегідь узгодили її з адміністрацією, написавши заяву
Запізнення/ дочасне закінчення занять
Факт запізнення та дочасного закінчення занять (наприклад, через призначене на певний час відвідування лікаря) також має супроводжуватись запискою батьків (заздалегідь)
Телефонний зв’язок
Перед першим уроком учні вимикають (або ставлять на беззвучний сигнал) свої мобільні телефонии. Користуватися мобільними телефонами під час навчальних занять заборонено.
Пропажа особистих речей
 Учні не повинні лишати у портфелях, кишенях курток телефони, гроші та інші цінні речі. Задля запобігання пропаж школа просить батьків обмежити суми виданих дітям грошей мінімальним запасом на кишенькові витрати. Крім того, всі особисті речі (одяг, взуття, спортивна форма, підручники) мають в належному місці бути промарковані інформацією про власника
Учні не повинні лишати у портфелях, кишенях курток телефони, гроші та інші цінні речі. Задля запобігання пропаж школа просить батьків обмежити суми виданих дітям грошей мінімальним запасом на кишенькові витрати. Крім того, всі особисті речі (одяг, взуття, спортивна форма, підручники) мають в належному місці бути промарковані інформацією про власника
Харчування в школі
Школа забезпечує учнів одноразовим гарячим харчуванням, яке надається під час обідньої перерви (10.35). Учні можуть додатково брати з собою бутерброди, сухе печиво тощо. Не дозволяється приносити до школи та споживати небезпечні для здоров’я продукти (суха вермишель, чіпси, сухарики, жувальні гумки, «Кока-кола» тощо).
Щоденник, зошити
Обов’язком учня є охайне і пунктуальне ведення щоденика (розклад уроків на тиждень, запис домашнього завдання, надання батькам для підпису в кінці тижня) Щоденик має бути обгорнутий в прозору обкладинку, не мати зайвих прикрас (наклійок, малюнків тощо). Щоденник має знаходитись на робочому місці учня протягом всього навчального дня
Зошити для роботи в класі і дома мають бути підписані, обгорнуті. Не допускається використання зошитів з претензійно-пафосними малюнками на обкладинках
Домашні завдання
Виконання домашніх завдань є обов’язковим. Контроль за їх виконанням є прерогативою батьків. Систематичне без поважних причин невиконання домашніх завдань є порушенням навчальної дисципліни.
Дитиною вважається кожна людська особа до досягнення нею 18-ти років. В різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Тільки у 17-18 ст. на дітей,
 нарешті, починають звертати увагу – шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, дитячі пісні та музику. “А хіба раніше діти не мали одягу, іграшок? – спитаєте ви”. Не мали. Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала – одяг, як у дорослих. У середньовічній Німеччині слово дитина було синонімом слова “дурень”. Знаємо, що дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя. Тільки у 1924 р. у м. Женеві було прийнято Декларацію прав дитини. А у 1959 р. розроблена і втілена в життя нова Декларація прав дитини у 1989 р.
нарешті, починають звертати увагу – шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, дитячі пісні та музику. “А хіба раніше діти не мали одягу, іграшок? – спитаєте ви”. Не мали. Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала – одяг, як у дорослих. У середньовічній Німеччині слово дитина було синонімом слова “дурень”. Знаємо, що дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя. Тільки у 1924 р. у м. Женеві було прийнято Декларацію прав дитини. А у 1959 р. розроблена і втілена в життя нова Декларація прав дитини у 1989 р.| «Собачий кайф» - небезпечна гра підлітків, яким не вистачає яскравих емоцій. Дітям нудно, нічим зайнятися, а дитяча нетямущість і тяга до всього забороненого і небезпечного даються взнаки. Тому останнім часом вони все частіше «грають в гру» на задушення. Називається вона «На сьомому небі», «Клінічний сон» або частіше «Собачий кайф». Шановні батьки! З метою запобігання дитячним самогубствам, просимо ознайомитися з нижче викладеною інформацією: 
 | 
 сібник розміщено у вільному доступі на нашо
сібник розміщено у вільному доступі на нашо