Відсутність дитини в школі

/Files/images/novini_14/informaciya_dlya_batkiv.jpgВідсутність без поважних причин вважається прогулом. Відсутність через поважні причини має бути підтверджена письмово (батьки мають подати заяву не пізніше початку 1-го уроку) У випадку запланованої тривалої відсутності (більше 2-х днів) батьки учня мають заздалегідь надати адміністрації заяву з визначенням терміну та причини відсутності, до якої додаються копії документів. У випадку пропуску занять через хворобу учень допускається до занять лише за наявності медичної довідки, що посвідчує стан здоров’я учня

Поважними причинами відсутності учня в школі вважаються:

1. Персональна хвороба
2. Призначений візит до лікаря
3. Смерть близьких родичів
4. Участь в організованих школою заходах впродовж навчального часу
5. Непередбачена ситуація, що виходить за межі учнівського та батьківського контролю, яка створює перешкоди для прибуття і занять у школі
6. Сімейна подорож, якщо батьки заздалегідь узгодили її з адміністрацією, написавши заяву

Запізнення/ дочасне закінчення занять

Факт запізнення та дочасного закінчення занять (наприклад, через призначене на певний час відвідування лікаря) також має супроводжуватись запискою батьків (заздалегідь)

Телефонний зв’язок

Перед першим уроком учні вимикають (або ставлять на беззвучний сигнал) свої мобільні телефонии. Користуватися мобільними телефонами під час навчальних занять заборонено.

Пропажа особистих речей

/Files/images/novini_14/images12345.jpgУчні не повинні лишати у портфелях, кишенях курток телефони, гроші та інші цінні речі. Задля запобігання пропаж школа просить батьків обмежити суми виданих дітям грошей мінімальним запасом на кишенькові витрати. Крім того, всі особисті речі (одяг, взуття, спортивна форма, підручники) мають в належному місці бути промарковані інформацією про власника

Харчування в школі

Школа забезпечує учнів одноразовим гарячим харчуванням, яке надається під час обідньої перерви (10.35). Учні можуть додатково брати з собою бутерброди, сухе печиво тощо. Не дозволяється приносити до школи та споживати небезпечні для здоров’я продукти (суха вермишель, чіпси, сухарики, жувальні гумки, «Кока-кола» тощо).

Щоденник, зошити

Обов’язком учня є охайне і пунктуальне ведення щоденика (розклад уроків на тиждень, запис домашнього завдання, надання батькам для підпису в кінці тижня) Щоденик має бути обгорнутий в прозору обкладинку, не мати зайвих прикрас (наклійок, малюнків тощо). Щоденник має знаходитись на робочому місці учня протягом всього навчального дня
Зошити для роботи в класі і дома мають бути підписані, обгорнуті. Не допускається використання зошитів з претензійно-пафосними малюнками на обкладинках

Домашні завдання

Виконання домашніх завдань є обов’язковим. Контроль за їх виконанням є прерогативою батьків. Систематичне без поважних причин невиконання домашніх завдань є порушенням навчальної дисципліни.

Дитиною вважається кожна людська особа до досягнення нею 18-ти років. В різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Тільки у 17-18 ст. на дітей,

нарешті, починають звертати увагу – шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, дитячі пісні та музику. “А хіба раніше діти не мали одягу, іграшок? – спитаєте ви”. Не мали. Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала – одяг, як у дорослих. У середньовічній Німеччині слово дитина було синонімом слова “дурень”. Знаємо, що дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя. Тільки у 1924 р. у м. Женеві було прийнято Декларацію прав дитини. А у 1959 р. розроблена і втілена в життя нова Декларація прав дитини у 1989 р.
Основне батьківське завдання - виростити зрілу та відповідальну людину. Але які б якості батьки не намагалися розвивати в дитині, головне - будувати виховання на любові.Ною-Йорку всі прогресивні країни світу підписалися під Конвенцією прав дитини. В 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції. В 1993 р. в м. Києві створено Всеукраїнський комітет захисту дітей.Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001 р. прийняла Закон про охорону дитинства. Дитина потребує особливої охорони і піклування як до, так і після народження.

 
«Собачий кайф» - небезпечна гра підлітків, яким не вистачає яскравих емоцій. Дітям нудно, нічим зайнятися, а дитяча нетямущість і тяга до всього забороненого і небезпечного даються взнаки. Тому останнім часом вони все частіше «грають в гру» на задушення. Називається вона «На сьомому небі», «Клінічний сон» або частіше «Собачий кайф».
Шановні батьки! З метою запобігання дитячним самогубствам, просимо ознайомитися з нижче викладеною інформацією:

 

Захистити комп'ютер і дитину. Шановні батьки, Ви напевно замислюєтеся, наскільки корисне і безпечне дозвілля Вашої дитини в Інтернеті.

 

  • Пропонуємо Вам пройти спеціальний тест, результати якого покажуть, чи достатні міри, що вживаються Вами для забезпечення безпеки й розвитку Вашої дитини? Чи досить часу Ви проводите з дитиною? Чи стали Ви для дитини головним експертом з поводження в різних життєвих ситуаціях? Відповідайте, будь ласка, на питання, обравши один варіант відповіді. Пройти тест.

  • Чи контролюєте Ви своїх дітей під час роботи за комп'ютером? В цьому вам допоможуть безкоштовні програми сайту "Родительский контроль".
  • Проводииться активне розповсюдження посібника, що містить перелік онлайн-загроз та засоби їх уникнення, загальну інформацію о мережі та практичні рекомендації, як забезпечити безпеку дитини в мережі та навчити її піклуватися про безпеку: власну та всієї сім‘ї. По
  • сібник розміщено у вільному доступі на нашо
    му спеціальному ресурсі www.online-bezpeka.kyivstar.ua .
  • Дивитись презентацію "Безпека дітей в Інтернеті"
  • СІМ БАТЬКІВСЬКИХ ЗАПОВІДЕЙ

     

  • Не вважайте дитину своєю власністю — вона Божа.
  • Любіть її такою, якою вона є, навіть якщо вона не надто талановита, не в усьому досягає успіху.
  • Не очікуйте, що вона виросте саме такою, якою хочете ви, — допоможіть їй стати собою.
  • 3апам'ятайте: найголовніший ваш обов'язок — розуміти й втішати. Ви — не суддя, не приклад для наслідування, а людина, на грудях якої можна виплакатись і у п'ять, і в п'ятдесят років.
  • Не переймайтесь, якщо не можете чогось зробити для сина чи дочки. Найгірше, якщо можете, але не робите.
  • Усвідомте: для дитини зроблено замало, якщо зроблено не все.
  • Не очікуйте на вічну вдячність: ви дали життя своїй дитині, вона віддячить вашим онукам.
  •  

    РЕКОМЕНДУЄМО БАТЬКАМ

     

  • Радійте вашому сину, дочці.
  • Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорливим тоном.
  • Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перебиваючи.
  • Встановіть чітко визначені вимоги до дитини.
  • У розмові з дитиною називайте якнайбільше предметів, їхніх ознак, дій з ними.
  • Ваші пояснення повинні бути простими і зрозумілими.
  • Говоріть чітко, ясно.
  • Будьте терплячі.
  • Спочатку запитуйте "Що", а потім "Навіщо і чому".
  • Щодня читайте дитині й обговорюйте прочитане.
  • Заохочуйте в дитині прагнення ставити запитання.
  • Заохочуйте цікавість, допитливість і уяву вашої дитини.
  • Частіше хваліть дитину.
  • Заохочуйте ігри з іншими дітьми. Піклуйтеся про те, щоб у дитини були нові враження, про які вона могла б розповісти.
  • Намагайтеся, щоб дитина разом із вами щось робила вдома.
  • Збирайте платівки, касети, диски із записами улюблених пісеньок, віршів, казок та мультфільмів дитини: нехай вона слухає і дивиться їх знову і знову.
  • Намагайтеся виявити цікавість до того, що їй подобається робити (колекціонувати, малювати та ін.)
  • Регулярно водіть дитину в бібліотеку.
  • Будьте прикладом для дитини: нехай вона бачить, яке задоволення ви одержуєте від читання газет, журналів, книг.
  • Не втрачайте почуття гумору.
  • Грайте з дитиною в різні ігри.
  • Чимось займайтеся разом усією родиною.
  • Допоможіть дитині вивчити її ім'я, прізвище, адресу
  •  

    НЕ РЕКОМЕНДУЄМО

     

  • Не перебивайте дитину, не говоріть, що ви все зрозуміли, не відвертайтеся, поки дитина не закінчила розповідати, — іншими словами, не дайте їй запідозрити, що вас мало цікавить те, про що вона говорить.
  • Не ставте занадто багато запитань.
  • Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова.
  • Не змушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона крутиться, втомилася, засмучена.
  • Не вимагайте занадто багато — пройде чимало часу, перш ніж дитина привчиться самостійно прибирати за собою іграшки чи упорядковувати свою кімнату.
  • Не слід постійно виправляти дитину, постійно повторюючи: "Не так, перероби".
  • Не говоріть: "Ні, вона не червона", краще скажіть: "Вона синя".
  • Не треба критикувати дитину віч-на-віч, тим більше не слід цього робити в присутності інших людей.
  • Не треба встановлювати для дитини безліч правил: вона перестане звертати на них увагу.
  • Не очікуйте від дитини розуміння:
  • усіх логічних правил;
  • усіх ваших почуттів;
  • абстрактних міркувань і пояснень.
  • • Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу кожної зміни в дитині вперед чи деякого регресу.
  • • Не порівнюйте дитину ні з якими іншими дітьми: ні з її братом (сестрою), ні із сусідами, ані з її приятелями чи родичами.
  • • Частіше радьтеся з фахівцями, іншими батьками, читайте книги з питань виховання.
  •  

    ДЕСЯТЬ ЗОЛОТИХ ПРАВИЛ ДЛЯ БАТЬКІВ

    Поради американського психолога доктора Віктора Клайна
    Не марнуйте часу дитини
    У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Отже, подбайте, щоб життя дитини не було нудним, одноманітним, безрадісним. Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку.
    Формуйте самоповагу
    Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним під час вибору друзів, у сім'ї. Висока самооцінка додає сміливості, впевненості, вміння ризикувати. Діти повинні усвідомлювати, що успіх і майбутній добробут залежать від них самих.
    Навчіть дитину спілкуватися
    Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків, приязне ставлення до навколишніх, зовнішня привабливість (одяг, манери), можливість спостерігати правильне соціальне спілкування (поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, вміння підтримувати розмову.
    Пильнуйте, щоб дитина не стала телеманом
    Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отже, з часом у дитини можуть виникнути ускладнення під час спілкування. Телемани швидше реагують, але миттєва реакція, позбавлена осмисленості, не завжди корисна.
    Виховуйте відповідальність, порядність
    Потрібно не лише пояснювати, що добре, а що погано, а й закріплювати гарні навички, карати за негідні вчинки. За приклад має служити добра поведінка батьків.
    Навчайте дитину шанувати сім'ю
    Добрі стосунки, любов і повага до сім'ї, виховують краще за будь-які лекції.
    Подбайте про гарне оточення
    Якщо ви живете на соціально-психологічному смітнику, дітям важко буде вийти з нього. Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку людини. Тому уважно стежте, з ким дружать ваші діти, поцікавтесь репутацією школи, до якої вони ходять.
    Будьте вимогливими
    Діти з почуттям власної гідності, високою самооцінкою, вмінням робити щось краще за інших виховуються в сім'ях з високими вимогами, та не будьте занадто жорстокими.
    Привчайте дитину до праці
    Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий шлях дитини на успіх. Не слід сильно опікати своїх синів і дочок, нехай вони знають, що шлях до успіху нелегкий і тернистий.
    Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі
    Нехай вони все перепробують, нехай навчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше слідкуйте за дітьми.

     

    На цій стоінці ви зможете ознайомитись з корисними порадами та правилами.