РЕСУРСНА КІМНАТА

        В процесі роботи з учнями раннього шкільного віку, які можуть бути особливими, освітні потреби, в першу чергу в начальному комфорті є створення простору для соціалізації і адаптації до начального процесу. Виходячи з зони комфорту, яку діти мають в рідних стінах домівок, і потрапляючи в нову психотравмувальну ситуацію, в оточенні людей, вони отримують психотравму, пов'язану зі звільненням нових просторів і нових рамок. Для обліку психоемоційного навантаження та швидкого звикання потрібні комфортні умови для переходу від ігрового процесу до природного. Одним з найефективніших методів соціалізації є створення ресурсних кімнат.

         Ресурсна кімната – це окрема, спеціально облаштована кімната для дітей за участю освітніх користувачів, де відбувається навчання індивідуально побудоване для розвитку у супроводі корекційного педагога та психолога та фізична адаптація дітей з інвалідністю.

       В 2019 году число в закладке в кабинете полезного психолога обладнонаноресурсной кимнату, отчисления с посещениями освітними потребівами под надзором педагогов или с последней допомогою набувають навичок самообговування, які допомогуть їм адаптися в социуме. 

<

Основнафунція ресурсної кімнати

Основною функцією ресурсної кімнати є сбереження психоэмоционального стана учнів с різними нозологіями и школами без особливих освітніх потребів и створення у такой групі позитивного микроклімату.

Зонування ресурсной кімнати

Умовнону ресурсную группу можно разделить на зоны: навчальную, игровую или зонную відпочинку, куток сенсорной розрядки.

Навчальная зона

Вона робоче місце вчя та индивидуальне місце учня. Виристання профессионального обладнання и відповідних меблів сберегают простуду и защищают свою эргономику, використовувані инструменты и засобіи багатофункціональні и экологичны

В часах стали высокоразвитые компьютерные технологии, различные гаджеты, неразрывно связанные со складовым запасом, поэтому на основе применения мультимедицинского и взаимодействующего обладнання .

Ігрова зона

поделена на декілька центрів діяльности:

- пізнавальний. Для увеличения объема викторианской стелажи с цикловой литературой, настольными играми, пазлами, играми на логику и розвиток мислення тощо.

- художньо-творчий. Наборы наборов для творчості, розмаловки, наборы для моделювання. Усі ці засоби знімають психоэмоційне навантаження після навчального процесса и мъют арт-терапевтический эффект.

- игровые - важные поверхностные ресурсные композиции, которые передавались умы для интенсивной терапии, пуфи различных форм и цветов, килимок с тематическим малюнком.

 

           Для розширення можливостей екологічних, багатофункциональных, безпечных инструментов и вспомогательных средств.   

           В проектах куток сенсорної розрядки , которые будут облаштованы в ограниченном круге или ж Ця територія будет використовуватись двояко: для стабілізації психологического стану учнів и для консультаційної и корекційної роботи психолога.

Освітлення теж відіграє НЕ останню роль у сприйнятті навчальный матеріалу і впливає на психоемоційнем стане учня, тому в 2019 році проведено ремонт освітлювальних приладах того встановлена додаткові розетки , щоб освітлювальнего інструментарого був безпечним для учнов того зберігава зорові аналізатори , особливо в молодше шкільном віці, в періоде подвыщено чуттєвости до зовнишних подразников.

         Кемнату обеспеченно сумеями: офисный рентгеновский диван, мягкий стиль, письменный стиль, також оригінальный стиль для лечения и стелаж для книг и грашок, подготовленный в одномласноручниче с батьківном Туртею

Організація простору ресурсної кімнати і її комплектація якісним обладнанням сприяє ефективним заняттям і забезпечує психологічну продуктивність для дітей і педагогічного колективу.

Корисні матеріали

 

Психогімнастика 

Темперамент і професійна діяльність 

Учительські обіцянки сами собі 

Як батькам спланувати безпеку зі своєю дитиною та захистити її у кризовій ситуації