Головна » 2020 » Листопад » 12

Мова – це доля нашого народу,

і вона залежить від того,

як ревно ми всі плекатимемо її.

О.Гончар

9 листопада – День української писемності та мови…

Поки жива мова в устах народу, до того часу живе й народ. Українська мова має бути на вустах у побуті, в пісні, в кіно і на сцені, в державних установах та закладах освіти. До неї не потрібно змушувати, а варто заохочувати, показуючи її силу, могутність, красу і актуальність.

Тож з нагоди Дня української писемності тисячі прихильників української мови взяли участь у флешмобі й по всьому світу долучилися до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності. Не стали винятком і учні та вчителі Студениківського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів. Текст ювілейного радіодиктанту написав відомий український письменник і видавець Іван Малкович. Читала акторка Римма Зюбіна.

 Бережімо рідну мову! Розмовляймо українською та любімо Україну!

 

Переглядів: 200 | Додав: malish | Дата: 12.11.2020 | Коментарі (0)

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

 

Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.

Психолого-педагогічний супровід — це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

7 листопада відбулося чергове засідання команди психолого-педагогічного супроводу учнів, які отримують інклюзивну освіту в Студениківському опорному закладі загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів. Присутніми були класні керівники 2 та 5 класів С.Ю. Дмитренко, С.М. Корецька, асистенти вчителів В.І. Приходько та В.І. Єфіменко, заступник з НВР Г.О. Тиха, практичний психолог Н.А. Козелецька та працівники Студениківського ІРЦ І.Ю. Бідюк та Т.Є. Турутя. Це фахівці, які беруть участь у складанні індивідуальної програми розвитку (ІПР) для дітей, що отримують інклюзивну освіту. Саме від їхньої плідної тісної співпраці залежить те, на скільки результативним буде процес інклюзивного навчання для дітей.

  Потрібно застерегти, що перебування дитини з особливими освітніми потребами в закладі без психолого-педагогічного супроводу є стихійною або формальною інклюзією, яка приносить лише шкоду і гальмує процес реального впровадження справжнього інклюзивного навчання. Тільки взаємодія спеціалістів багатьох галузей, батьків, педагогів, вихователів у комплексному супроводі дитини може оптимізувати процес її розвитку, міжвідомча співпраця і постійне взаємоінформування про роботу кожного фахівця є запорукою успішної роботи команди психолого-педагогічного супроводу.

 

Переглядів: 164 | Додав: malish | Дата: 12.11.2020 | Коментарі (0)